130311

Hey! Drog ju som sagt till Thildur igår. Vi käka pizza och kolla skräckis. Haha men vågade inte se klart så jag tog en tidigare buss med Jt för jag vågade inte ta bussen själv sen heller. När det kommer till skräckisar så är jag en riktig chicken. Att se själva filmen är inga problm egentligen, men det är dagarna efter, på natten när man ligger själv som det blir läskigt. Aja whatever.......... :)
Just nu sitter jag i soffan och deppar. Familjen drog till Orsa imorse och är nog nästan framme vid det här laget skulle jag tro, men jag har f*cking Kemi Nationella på onsdag så jag får inte åka förens då :(
Mathilda kommer iallfall över ikväll och håller mig sällskap. Tror kanske Jt skulle komma också. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0