280311

Yooooooooooo. Vet, kass uppdatering. Igen. Men jag tror att ni är vana vid det vid det här laget.
I lördags åkte jag iaf och bodde på hotell med min mamma, syster och mormor. Vi hade det skit mysigt och åt god mat på restaurang osv. Sedan var det nu även Earth Hour, släckte ni era lampor? Det gjorde dom på hotellet iaf.
Igår blev det först hotellfrukost och sedan utcheckning. Michaela kom över en stund på dagen och hälsade på Marley. Kul att se henne igen, vi är så jäkla dåliga på att träffas! Sedan blev det söndagsmys med god mat och tv på kvällen med familjen. En rätt lugn men värd helg.
Den här dagen har däremot varit riktigt tråkig. Skolan segade sig fram som vanligt på måndagar.
Hemma så ska jag egentligen ha pluggat massa men jag läste igenom prov-pappret och herregud vad jag egenligen inte orkar med det. Men satsar man på VG/MVG i hemkunskap så gör man.. Så nu måste jag börja ta tag i det här, prov på onsdag.

Hoppas ni har en roligare moådag än jag, puss.













Haha allt för att inte plugga..

Kommentarer
Postat av: mathilda

du r söt

2011-03-28 @ 18:46:46
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0