cutest things ever seen

Heje! Jag hann tyvärr inte blogga igår för när tjejorna hade gått så hann jag bara in i duschen sen skulle vi iväg direkt. Vi åkte till några kompisar som har en egen gård med 15 hästar tror jag det var och massa hundar. Och vet ni vad det bästa var? En hund hade fått fem stycken valpar! Dom var bara 5 veckor gamla så dom var hur söta som helst! Till och med pappa smälte.. Det var även en jätte snäll och söt tjej där som hette Rebecca som drog ut och red med mig och Vicki. Haha sist jag red med Sofie fick jag höra att jag var en naturbegåvning men den talangen satt inte kvar den här gången kan jag tala om. Har tagit tusen bilder på de små liven så tänkte visa några stycken. Puss!












Kommentarer
Postat av: Linn

Hörde om valpen av Vicki, gud vad kuuul :D! Vilken ras är det? <3

2011-03-10 @ 19:54:57
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0