orsa grönklitt

Hej mina awesome läsare. Typ tre pers.. Anledningen till att jag inte har bloggat på några dagar är för att jag drog till fjällen direkt efter att jag skrivit nationella i onsdags.
Det var så himla skönt att komma dit. Blir alltid så jäkla avslappnad och glad när jag är där, kan verkligen släppa allt för några dagar och bara njuta av livet.
Jag orkar inte skriva in i detalj om vad som hände men 2 av 3 dagar var det solsken och inte ett moln på himlen, det blev pulkaåkning i skidbacken sent på kvällen, typ tusen koppar varm o'boy med grädde, afterskii, en skitsnygg ny jacka, hopp i bigjump (så jäkla stolt) och awesome skidåkning.
Vill avsluta med att säga att vecka 11 rules <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0