there's no need to cry

Hola guapo! Sitter och laddar in lite musik i iPoden, hade helt glömt bort att jag hade den. Dock suger jag på att ladda ner musik så det blir vad det blir.
Första dagen efter lovet då. Helt okej var den men var skit trött. La mig i soffan dirrmode när jag kom hem. Sen så har jag även lagat middag åt la familia också. Ska strax hoppa i poolen, ska bara ladda in några låtar till. Åh ska bli så galet skönt, älskar att ha jacuzzi för det är så jäkla skönt när man är seg i hela kroppen och lite allmänt stressad. Pussar gullungar! :)


Tog ju ett till hål i vardera öra för några veckor sedan, och jag tog ut och bytte örhängen idag. Fint va? :) (sorry för sämsta bildkvalitén.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0