where is the love?

Heeeeeeej. Förlåt för att jag inte bloggade igår. Men jag hade massa plugg och sen åkte jag till Mathilda och sov där. Filåt! :)
Dagen idag har iallafall varit rätt chill. Gick bl.a. igenom lite Kemi imorgon för provet. Omg säger jag bara, jag förstår inte hur vi ska klara detta. Börjar nästan gråta bara jag tänker på det. Skämt å sido så vet jag ärligt talat knappt om jag lyckas få ett G.
Nu måste jag börja plugga. Har massor av saker att göra för jag drar ju till fjällen imorgon å det är ganska skönt att ha det mesta gjort så man slipper sitta där och plugga. Puss!


Dagens: Jeans-Crocker, Tröja-VILA, Långkofta-Lindex.

Kommentarer
Postat av: M

SKA DU DÖ ÄLSKLING?!<3<3<3<3 med kärlek

2011-03-15 @ 16:44:57
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0