ere lugnt om jag kallar dig baby? för alla dom här namnen gör mig crazy

Hej. Har varit riktigt usel uppdatering senaste dagarna men jag har så sjukt mycket i plugget nu så att det inte är sant + att det ska hinnas med andra saker också. Åker även bort hela helgen så det kommer nog fortsätta vara tråkig uppdatering i några dagar..
Men idag har vi iallafall haft friluftsdag hela dagen. Vi var och orienterade i Källbrink. Det gick ganska bra faktiskt. Och jag hittade alla kontroller, vilket aldrig har hänt mig förut, så jag är stolt :)
Ska sätta igång att plugga nu........... TTYL biyatches


Kommentarer
Postat av: Louise

Är det lugnt om jag kallar dig baby? x2

för alla dessa namnen gör mig crazy,

om du har något emot det så säg det.



Är det lugnt om jag kallar dig baby?



säg mig gör alright , baby du va asnice,

inte fucking alright, riktigt syn på mig guzz

minns du inte mig brush?

yeah det här är crazy, har varann på facebook,

jag bara: whats happening? vilken movies äre?

hon bara kolla på mig vet du vem jag är ?

jag bara klart jag vet, men jag tänkte för mig själv

fuck vad är det nu hon heter?

så jag bara



Är det lugnt om jag kallar dig baby? x2

för alla dessa namnen gör mig crazy,

om du har något emot det så säg det.



är det lugnt om jag kallar dig baby? x3



aa baby, äre okey? finns ingen chans att jag glömmer

dig noway, hon fatta modet, frågar henne röker du

för baby du är smokin yeah, jag hoppas du är all good,

följer du med och tar en klunk så vi kan ta det lugnt?

hon bara okey sträcker fram sin hand sen är det helt svart



blackout mode helt becksvart jag tror det var nåt svenskt nej jag tror det var nåt spanskt

vilken douchebag men fuck e så typiskt mig nu står jag där som ett as och frågar ….



Är det lugnt om jag kallar dig baby? x2

för alla dessa namnen gör mig crazy,

om du har något emot det så säg det.



svettig, svettig stämning, men tro mig jag menar

aldrig något illa, jag var asdrunk och det var asmörkt

men jag bara äh det är nog bäst att sanningen kommer fram

förstå mig, det här är så nej, jag kommer helt enkelt aldrig

Vara bra på dethär med namn.. så säg mig.



Är det lugnt om jag kallar dig baby? x4

för alla dessa namnen gör mig crazy,

om du har något emot det så säg det.



Hihi våran låt älskling! :)

2011-05-26 @ 19:42:28
URL: http://bylouisef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0