gotta get down on friday

Heeeeje! :) Igår var vi först på stadsvandring på Östermalm med skolan, och efter det såg vi en konsert med Brolle, haha. Jag förstår varför han är vald till Sveriges sexigaste man. Sedan så var vell musiken sådär, men endå :)
Sen på kvällen drog jag och tjejorna och kollade på en match på Källbrink som några spelade.
Efter den drog lite folk hem till mig. Tjejorna sov här och dom sista gick härifrån halv 5.

Imorse vaknade vi runt 12, var rätt trött då med tanke på det jag nämnde ovanför. Vi gjorde frukost och sedan la vi oss i sängen och kollade Gossip Girl, klassiker. Kollade några avsnitt sen drog dom hem.
Sitter fortfarande i pyjamas men har fått på mig smink och borstat tänderna nu iallafall. Ska möta Mathilda och Louise utanför ICA halv 8, sedan blire grillning vid långsjön. Mys!

Pussar





Bilder lånade av Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0