stockholm, nu kör viiiii!

Haha gissa vad jag har gjort idag? :p
Dagen började med att alarmet ringde 04.50 :) Yay. Louise och Thilda sov här så vi gick upp och började fixa i ordning, sedan mötte vi Julia vid tåget 06.05. Och mot Cirkus vi for! Haha för vet ni vad som hände där? Jo det var Idol audition! Alltså heeregud säger jag bara, från 7 på morgonen stod vi och köa och vi blev insläppte i Cirkus typ runt halv 3. Sedan väntade vi där inne ytterligare någon timme för att få köra.
Varken jag eller Mathilda gick vidare men jag kan säga såhär: Jag är grymt glad att jag gjorde det. Jag har aldrig varit så nervös och rädd i hela mitt liv och endå så ställde jag mig inför en jury och sjöng. Sen så hade det kunnat gå bättre än vad det gjorde men jag är endå sjukt glad att jag gjorde det.
Kom hem för typ en halvtimme sen och nu är jag helt slut. Peace out :)

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Kul att du är med och gissar! Svaret kommer upp runt 8-9 så håll utkik! ;)



KRAM

2011-05-07 @ 19:04:50
URL: http://mdik.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jäääklar :O fan va modigt!!! jag skulle kissat på mig :O stolt över dig :) <333

2011-05-12 @ 16:46:31
URL: http://sofieanglerfjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0