sunday, bloody sunday

I just came to say Hello! Dagen har varit rätt seg. Blev väckt någon gång innan 12 och åkte iväg strax därefter. Lillflickorna hade match mot Järla och nu när man har blitt tränare *höhö* så var jag ju såklart där och heja på. Dom spelade riktigt bra första och fick in ett skit snyggt mål, dock tappade dom rätt mycket i andra vilket resulterade i att matchen slutade 1-1. Men det var bra kämpat! :)
Hemma la jag mig i sängen med datan men istället råkade jag somna i två timmar. När jag vaknade igen hade mamma beställt thaimat och de var ju rätt najs, älska thai! Började kolla även på en film som pappa hade hyrt men jag orkade inte se klart så nu ligger jag här. Ska kolla BB nu och sedan blir det sängen. Pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0