ut och springa!

Hej, läget då? :) Idag har jag upplevt min sista dag någonsin i grundskolan med lektioner. Kändes helt sjukt. Jag och Mathilda var tvugna att lägga oss på golvet i gympasalen och bara typ.. ta in allt. Haha men tycker det ska bli sjukt sorgligt att sluta faktiskt :'/ Jaja :)
Efter skolan drog jag först hem och pluggade lite. Sen fick jag ett telefonsamtal av mina fina vapendragare om jag ville hänga med henne och några grabs till långsjön och bada. Egentligen hade jag tänkt att plugga, men vem fan ville sitta inne i det här vädret!? Så vi tog mopparna dit och hade det gött. Det var rätt skönt i vattnet också.
Nu ska jag röra mig mot källbrink och ut i spåret och springa! Har inte tränat på typ fyra månader (beach 11 here i come!) och jag fick värsta rycket nu så why not? Pussennnn


Tönt som står och låtsas-strechar i köket..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv; Jaaa din idé äger :DDDD Det låter superdupermys! Måste genomföras :D <3

2011-05-31 @ 21:50:26
URL: http://sofieanglerfjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0