god morgon!

Hej finisar. Hade ni en bra kväll igår? Jag drog ju som sagt och käka på Amazon med Michaela, Johanna och Lovisa. Hur mysigt som helst!! Efteråt drog vi hem till mig och snacka, kolla film och åt lite gottis. Underbar kväll :)

Vaknade för typ en timme sedan. Kändes skönt att vakna i tid för en gångs skull. Har duschat och nu sitter jag här vi datan. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Mina småkusiner kommer hit senare så då ska jag vell busa lite med dom. Men det dröjer ett tag innan dom kommer hit och det är så himla fint väder ute jag känner att jag måste ut och hitta på något. Jaja vi får se vad jag hittar på. Vi hörs senare, pussen!

    
bilder från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0