i'm dancing on my grave, i'm running trough the fire

Hallå! Läääget då? Nää jag bloggade inte igår.. hann inte. Men drog iallafall iväg och körde fyrhjuling med familjen och några vänner. Askul! Fast jag funderar på om jag ska sälja min fyrhjuling och köpa en kross istället.. Är riktigt sugen faktiskt, dock så är det ju koppling och skit på de :/ Jaja vi får se. På kvällen kom Michaela, Lovisa, Johanna och Tilda över och vi kollade EMA's! Jag ääääälskar det! Och Bieber var så jäkla snygg! Dog. Och LMFAO var riktigt grymma! Det var slut runt halv 12 och då drog tjejerna hem.

Idag då. Haha måndagar ser typ alltid likadana ut för mig. Skola - jobbet - hem - sova. Vi hörs mer imorgon! Pussen ♥


Från igår! Och jaa jag ser ut som en apa i ansiktet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0