look at the stars, look how they shine for you

Heje! Har ni haft en bra tisdag? Min har spenderats hos farmor inne i stan tillsammans med syster-yster. Vi bakade och åt god mat, min farmor är på riktigt 5-stjärnig kock! Sedan så kollade vi på en film på Cosmonova. Det är faktiskt riktigt coolt! Det är ju typ 3 eller 4 (?) D, alltså själva bioduken är rund ;) Dock så mår jag alltid väldigt illa när jag ser en film där haha.
Var hemma igen runt 5 och sedan dess har jag inte gjort särskilt mycket. Ska ta bussen vid 8 till Heron. Johanna, Michaela och Olivia har lurat med mig på Paranormal Activity 3.. Har lite ångest faktiskt, kommer ju inte våga vara själv på flera veckor :/ Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0