söndag

Go kväll på er! Har ni haft en mysig söndag? Jag vet att min uppdatering har varit kass, men jag har faktiskt inte hunnit blogga. Jobbade hela dagen igår och dirket när jag kom hem drog jag till min fina Sofie. Var eeevigheter sen vi hung out så det var lite på tiden. Fin chey det där♥
Idag så gick jag upp hyfsat i tid. Tog en dusch och sedan åkte jag med mamma och Vicki och handlade. Hittade en jätte fin kofta från Bondelid inne på MQ, visar någon gång i veckan. Sedan så åkte vi till IcaMaxi och handlade lite julgrejer och så, det börjar närma sig! :D Hemma har jag mest bara segat, lite plugg har det blivit emellanåt.

Puss på er!


Ser ni hur brun jag var i somras?.. :( Får kötta i thailand om några veckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0