sweet dreams. eller?

Chaaaa. Har haft fullt upp idag. Efter skolan tog jag en fika med Louise. Satt och snackade i typ två timmar skulle jag gissa.. sedan så drog jag och gymmade med Lovisa och Michaela vid 7. Yea.
Sedan vid typ 9 kom Johanna, Michaela och Lovisa hit och vi skulle egentligen haft filmmys här men eftersom att min dumma jävla cp tv inte ville samarbeta så fick vi bege oss hem till Michaela istället. Vi såg första paranormal. Fast jag lovade mig själv att aldrig mer se en paranormal efter jag sett trean. Ångrar man sig nu eller?
Får trösta mig själv med att jag är ledig imorgon, wiho! Har bara utvecklingssamtal, så de är sjukt skönt :) Men ska nog försöka sova nu, pussiluran bloggen.


lovisa är rolig att skypa med..

Kommentarer
Postat av: Lollo

Alice dååå..... HAHAHA... charmig bild <3 Pusspåreeej

2011-11-18 @ 11:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0