weehå

Heje! Igår blev ju lite failat om man säger så..
Jobbade till åtta och efter det drog jag på lite tjejmiddag hos Louise, de va supermys! :) Fick träffa Mimmi som man inte sett på år och daaar. Sen runt tolv tog vi tåget till Rönninge och träffade några grabbar. Dock blev det jätte knas och totalt fail, hehe.. BIG missunderstanding om man säger så. Louise pappa var super gullig och hämtade oss vid typ 2. HAHA gillar att när jag kommer hem så blir mina föräldrar jättte förvånade för dom trodde jag låg uppe och sov, bra att kolla liksom? :) Tyckte det var lite konstigt att dom inte hade ringt någon gång under kvällen.. Haha päronen med kollen.

Idag har varit jätte segt.. Vaknade sent och det enda jag har hunnit göra hittils är typ äta frukost och borsta tänderna. Ikväll ska jag iallafall in till stan och käka/fika med gamla fotbolls-tjejor! Saknar laget jääätte mycket så det kommer bli as kul :) Pussiluran!


Louise hade dukat jätte fint igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0