191011

Heje finingar. Haft en bra onsdag? Min har varit helt ok. Började 9.40 med mentorstid följt av retorik. Lunchade med Johanna för alla andra drog till donken, VAFAN LAX ÄR GOTT? Sedan hade vi matte-prov. Gick helt okej men inte mer, hann inte klart :/ Efter det stannade jag och Johanna kvar och "pluggade". Vi satte oss i cafét men vi hittade datorer där som var mycket roligare.. hehe.
När jag kom hem hann jag bara byta om för sedan så drog jag till Källbrink och var med på träning.
När vi kom hem så käkade vi och sedan så hade mamma gjort äppelpaj med vaniljsås <3 Hon kan mig, den kvinnan. Nu tänkte jag plugga lite spanska. Sedan blir det Grey's. Pussen ♥


Sitter och myser med min filt, har tänt ljus och lyssnar på musik. Blir mycket mysigare att plugga då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0