barnkalas

Heje! Allt bra? Idag i skolan så satt vi först och skrev på en uppsats i två timmar. Dock så kommer vi få mer tid nästa onsdag så man skrev liksom bara kladden. Efter lunch fick vi typ lära oss hur man använder powerpoint och ah, de va typ de. Spelade in en scen ur Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö med min basgrupp efter det, haha! Jag spelade storebrorsan som typ röker konstant, vilket jag absolut inte gör, så jag måste sett ut som en fjant.. Haha!
Efter skolan TOG JAG BUSSEN HEM, tog i och för sig bussen till skolan också, för jag är ju numera ingen moppeägare längre.. Kändes sjukt konstigt för jag har aldrig åkt kommunalt till skolan förut för jag har alltid bott så pass nära. Men jag älskar att åka buss så det var lungan.
Vid halv 6 åkte familjen och firade min ena kusin som fyllt 2 år! Det bjöds på middag och tårta. Lite bus med busisarna blev också :) När vi kom hem tog jag en prommis med Marley. Var så himla skönt att bara gå runt med musik i lurarna.
Nu sitter jag och försöker ladda ner lite ny musik till iPoden igen. Dock så går det förjävla segt :/ Måste plugga spanska till imorgon också, bajs på de. Pussen ♥

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0