bra start på veckan..

Heje bloggen. Igår var en riktig jävla skit dag rent ut sagt. Till att börja med så kunde jag varken somna på lördags- eller söndagskvällen, så jag antar att jag var övertrött för jag mådde pissdåligt när jag vaknade. Var nära på att stanna hemma men jag åkte till skolan iallafall.
Skolan rullade väl på någorlunda. Sedan efter sista lektionen, som för övrigt var spanska som jag hatar, så rusade jag till parkeringshuset för jag hade brottom till jobbet. Och när jag kommer fram till moppen så hittade jag inte mina nycklar. Ringde mamma som kom och hämtade upp mig och lämnade moppen i garaget så länge. När jag väl kom fram till jobbet var jag helt sönder stressad, och då så stod det någon j!vla idiot och skriker på tjejen jag jobbade med. Kul. Men till slut så gick han.
Slutade 8 och när jag kom hem åkte jag och pappa till paradis garaget för att hämta moppen, men när vi kommer dit så är den borta!! Inte ett jävla spår, till och med låset var borta. Fattade först inte riktigt så jag var tvungen att ringa Michaela och fråga att det var verkligen där vi hade parkerat, vilket det var. Så när jag inser att den blivit stulen börjar jag nästan grina för att jag är så jävla less. TPL PÅ HÖG NIVÅ. Åkte runt lite överallt med pappa och kollade om vi såg den utan resultat :( Så vi åkte till polisstationen och gjorde en anmälan. Kom hem vid tio och tog en kopp te. Hade så jävla ont i huvudet så att jag dog..
Älskar verkligen den här starten på veckan! Idag var dock inte fullt lika hemsk. På lunchen gick vi till coop och jag köpte kanelbullar till tjejerna, är ju kanelbullens dag idag! :) Blev en latte på det också. Hade även brandövning så där rök 20 minuters lektionstid, tackar för den!
Hemma har jag bara tagit det lugnt, kände att det behövdes efter gårdagen. Pussen och kramen!


Gamla bettan.. första riktiga åket. Om ni ser den så kontakta mig eller polisen! Regnummer THS 108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0