how could this be done by such a smiling sweetheart

Heje! Haft en bra lördag? Min har varit helt ok :) Vaknade någon gång efter 12.. Gick upp och latade mig lite. Sedan så tog jag en promenad med mamma och Vicki ner till centrum och lunchade lite. Så galet varmt ute ju! Efter det gick vi förbi mormor en stund på lite gotti.
Vid halv 8 drog jag mig mot Hemmakväll och mötte Julia, Louise och Jt. Vi köpte massa godis och hyrde en film, No strings attached. Den var sådär.. om det inte hade varit för Ashton så hade den sugit. Men men. När vi hade sett den så tog vi en promenad och mötte några. Hände inte så mycket så jag och Jt promenerade hem vid halv 1. Skjutsade hem henne för sista bussen hade gått och det var så kallt, hon hade endå gjort samma sak för mig :)
Nu sitter jag och tråkar här.. Kan väl egentligen lägga mig men jag är inte alls trött :/ Jaja. Pussen!


Jaaaaja, jätte ful men orkar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0