i hope you don't take this the wrong way, but you look better with the lights of

Jaaaaaja jag vet, sämsta uppdateringen. Men har haft fullt upp. Helgen har varit rätt lyckad faktiskt :)

I fredags så gick ju jag som sagt upp 4 för att ta nattbussen in till Sergel med JT. Stod och frös och köa i typ 2 timmar. Men det var det värt för vi lyckades få tag i biljetter!! Wehåå.
Skolan rullade på och efter tog jag tåget in till stan för att möta Julia och Louise. Vi drog till Gallerian och tog min Hollister-oskuld. Helt sjukt vad fina kläder dom har! Jag kan ärligt säga att jag seriöst ville ha varenda plagg där inne. Fick med mig hem ett par jeans, mjukisar och en kabelstickad tröja och hela kalaset gick på 1500. Cha-ching!
När jag kom hem bytte jag om och fixade mig lite, sedan så mötte jag Julia och Louise igen vid kvarnbergsplan runt 8. Vi drog på en fest hos Johanna och det var rätt trevligt där faktiskt! Var hemma runt halv 3 och då stupade jag i säng direkt.

Igår vaknade jag runt halv 12. Gick upp och åt lite frukost. Sedan följde jag med mamma till Kungens Kurva och handlade lite. Sedan vid 5 så kom det över lite gäster, mamma hade tjejmiddag. Razmus kom även över och det var ett tag sedan man träffade honom så det var trevligt. Kvällen var ganska lugn. Haha vi shotta Tequila (stavning?) till middagen med mamma och hennes kompisar och sedan så hade jag gjort efterrätt som vi åt. Sedan blev det lite filmer och slapp i soffan.

Idag vaknade jag halv 2 av att Vicki kom upp och väckte mig, häh.. Får lite ångest när jag sover bort hela dagen, speciellt när det är så fint väder, men det var så himla skönt att få sova ut!
Har inte gjort mycket alls idag. Har pluggat lite och  typ kollat tv. Skulle egentligen på bio ikväll men Michaela bangade. Klockan 19 ska jag iallfall se Akward, älska!! Vi höres, peeace out.




Från i fredags med mina favorit tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0