i told you to be fine

Hejsan! Måndag = slutar sent + jobb direkt efter = inge blogga. Så (hahahahaahaha om jag säger ufo så fattar vissa).
Började 9.40 och slutade runt 12. Najs, huh? Drog med brudarna till Castello och pluggade i 3 timmar. Sedan mötte jag mami. Vi köpte miniräknare och busskort till mig, tjoff! så var 2000 spänn borta.
Här hemma har jag käkat och pluggat lite mer. Rätt tråkig dag men men, får tagga till för helgen istället. Är ju Desperate ikväll också så det drar upp en lite.
Jag skulle kunnat bjuda på en bild men känner mig alldes för ful, äcklig och tjock för tillfället (neej jag är inte deprimerad men har bara den känslan nu). Puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0