ledig

God morgon finigar. Allt bra? :) Har studiedag idag så jag är ledig, älska!!

Igår var det för ovanlighetens skull en rätt bra måndag. Skolan rullade på och sedan vare jobb. När jag kom hem slängde jag i mig lite tacos. Sen så spontangästade Lovisa, Johanna och Olivia mig runt halv 10. Vi gick och hyrde film och köpte lite godis. Sedan så satte vi oss i biorummet och mös. Vi hade hyrt Grownups, har redan sett den men den är så jäkla underbar. Dom drog hem vid halv 1 och då gick jag och la mig.

Vaknade för någon halvtimme sedan men har suttit framför datan ett litet tag. Åhh, hade en sån där jätte bra dröm ni vet som man inte vill vakna upp ur.. Hihi kämpade och försökte sova och drömma så länge som möjligt. Söt tjej.. Haha!
Ska gå upp och göra lite frukost nu, hörs senare. Pussen ♥


Mys igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0