when the rain is pouring down

Heje bloggen! Vet, superbt kass uppdatering.. FELÅT!! Men jag har haft sjukt mycket och jag har inte ens orkat starta datorn.
Helgen har vell endå varit helt okej. I fredags tog jag en långfika med Julia och Louise efter skolan. Satt och prata om allt mellan himmel och jord och vipps så stängde cafét, haha. Älskar er tjejer och tack för att ni finns♥ Kvällen bestod av plugg och Idol. JA jag stannade hemma en fredagskväll och pluggade, fett soft.
I lördags tog jag en fet sovmorgon och gick upp runt halv ett. Plugga, plugga, plugga massor på dagen och sen på kvällen kom ju som sagt Lovisa över. Vi beställde hem mat och satt och snackade. Sedan så drog vi till Michaela och hade det lite gött. Var runt 8 tjejer tror jag (?) och senare kom även lite annat folk. När Michaelas bror hade kört ut alla (haha) för utom mig, Olivia och Johanna så satte vi på en skräckis. Somnade runt halv 4 tror jag.
I söndags var det bara att pallra sig upp i tid och hemmåt. Skulle på inget mindre än två barndop. Det var först min kusin på mammas sida som hade namngivning och efter det hade min ena kusin på pappas sida dop. På kvällen försökte jag plugga lite men kunde verkligen inte koncentrera mig så jag la mig i sängen, kolla tv och drack te istället.
Gårdagen var rätt trist, jobbade ju även sen på kvällen och ännu mer plugg blev det efter det.
Idag hade jag två lektioner och sen samhällsprov efter lunch. Här hemma har jag legat i soffan och frysit, var helt dygnsur när jag kom hem :( Nu blir det lite plugg och senare ska jag fan inte göra ett piss, det är jag värd. Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0