sleep tight

Heje bloggen. Min söndag har varit rätt bra faktiskt.. Inget speciellt sådär men det var en bra dag bara.
Vaknade 2, fast eftersom man ställde tillbaka klockan idag så var den bara 1. Gick och la mig framför tv:n då. Ja, jag är slö haha. Sen vid 3 gick jag upp till Stuvstakällan och käkade med mamma och Vicki. Åhh vad gott det var! Tog en plankstek med oxfilé, riktigt god! Satt kvar och snackade ett bra tag.
Sen så har jag även hunnit möta Louise lite kort. Gick ner till Coop runt 7 och köpte lite godis, vilket hon också skulle göra, så då snackade vi ett tag. Väl hemma igen så har jag kollat film och tittat på tv.
Det var min söndag. Haha, jävligt slö dag - men som sagt, en bra dag. Ska nog pömsa nu, god natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0