so, yesterday..

Tjuvstartade som sagt Halloween igår. Vid 7 kom Olivia, Johanna och Lovisa hit och så fixade vi oss tillsammans och så. Sedan så tog vi bussen till kvarnbergsplan runt 9 mot festen. Alltså det var helt okej trevligt där, men det hade kunnat vara roligare så därför drog vi redan vid 12. Lovisa följde med mig hem och vi satte oss i köket och tog lite natt-käk och snackade, sedan så drog hon kanske runt 1, halv 2. Gick och la mig dirrmode då, var så himla trött! Ahh, det var min kväll ;)


När tjejerna var här och fixade i ordning oss..


HAHAHAHA VAD HÄNDE?? x') Jag och lovisa skulle ta kort och så ba flyger Olivia fram, ja & Lovisa bah wtf..?

Sööööööööta


Jag var en liten älva/fe/ängel och Lovisa var katt :)


Johanna var också jävligt kattig.. ;)




Precis innan vi drog..




Och så två bilder från festen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0