söndagsdeprission

Bara jag som brukar få söndagsdeprission? Alltså då menar jag jag inte Ååååh helgen är slut imorgon börjar skolan tpl orkar inte med livet-deprission, eller jo kanske lite delvis men jag menar mer att man får ångest och blir allmänt nere. Det har jag fått i hela mitt liv, fast inte varje söndag men då och då. Vet inte varför, jätte skumt men får verkligen ångest :( På dagen är det helt okej, men sen på kvällen när det har börjat bli mörkt så kommer det. Brukar oftast sätta på någon mysig feel good film då med lite gotti. Enda problemet nu är att jag kommer dö imorgon bitti och jag ska börja kolla nu. Och så har jag ingen bra film hemma heller.. Har godismonstret stängt nu? Hmm.. jaja. Haha har gått över till imorgon iallfall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0