still team jakob♥

Heje! Läääget då? Min dag har varit riktigt skön faktiskt. Började 9.35 och slutade 14. Drog med Michaela direkt till Huddingehallen då och gymmade. Ååh så skönt efter. Fick skjuts hem och här hemma har jag bara gått och haft lite egentid. Läst lite skvaller, badat i poolen, rakat benen, kollat tv osv :)

Nu ska jag slänga i mig lite yoghurt, hähä kom på att jag inte ätit någon middag. Sedan så blir det faktiskt sängen för mig. Ska upp 4 imorgon!! Jag och JT ska in till Sergel och kriga för Twilight Fan Event-biljetter. Egentligen orkar jag inte alls, bara tanken får mig nästan att börja grina då jag gillar min sömn om man säger så. Men JT var så gullig förra gången det var Twi-Event och gav mig en biljett även fast jag inte köat med henne (hon fick två biljetter). Så tycker bara att det är min skyldighet att följa med henne nu plus att lite kul ska det ju bli att få se självaste Robert Pattinson som kommer den här gången ;) Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0