taking a look in my files...

Bläddrade igenom mina webcam-bilder på den här datorn och dom första var det ett tag sedan man tog. Känns inte som att jag har haft min dator sådär jätte länge men så började jag och tänka, och det är över 2 år sedan jag fick den!! Sjukt!

 
Men my god.. det här var första dag i åttan efter sommarlovet. Detta var då dagens outfit och jag hade precis färgat tillbaka håret till blondt.

 
Innan en träning.. ååh saknar det :( Fortfarande i början av åttan.

 
Haha jag, Julia och Louise leker med webcameran. Slutet av augusti 2009

 
Hemkommen från match. Drog till Michaela sen kommer jag ihåg och då hade jag på mig det här.

 
Hade alltid håret såhär hösten 2009

 
Jag och Michaela hösten 2009..


Hösten 2009. Är jag mig lik..?


Julafton 2009. Ser ni hur kort mitt hår är??

  
Jullovet 09/10


Haha hade precis fått reda på att vi skulle till Thailand fyra dagar senare! Februari 2010

 
Jag och Michaela, alltid lika charmiga. Maj 2010


Tog körkortet!! Juni 2010

 
Såhär såg jag ut i slutet av förra sommarlovet

 
Haha halloween förra året

Sedan så är det mest bara nyare bilder som redan finns på den här bloggen. Haha vad tycker ni, ser ni någon skillnad?

Kommentarer
Postat av: vicki

Hahaha, du som säger att jag ser ut som en fjortis. Kolla på dig SJÄLV!

2011-10-11 @ 14:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0