trick or treat?

Heje! Lääget då?

Igår var jag som sagt på Twi-Event. Alltså.. det var helt okej. Men jag tycker att det var mycket bättre förra året. Det kanske beror på att jag var ett mycket större fan då, men endå. Igår var det var mer som en mini-konsert med B-band och så fick man se några klipp. That's it. Eller ah, sen så kom ju då Robert och Ashley och de va ju kul. Bara att hon som intervjuade dom var så otroligt töntig och ställde jätte konstiga frågor. Och jag kanske är lite väl petig men kunde dom inte hittat någon som pratade bra engelska? Hon sög iallafall..
Efter så drog vi till Grand och väntade på dom i några timmar, hähä.. Och dom kom faktiskt! Eller ah dom körde in med bilarna så vi var liksom två meter ifrån dom men dom kom aldrig ut och tog kort som Taylor och Kristen gjorde förra året. Lame. Jaja. Louise mamma kom och hämtade oss vid 12.

Idag så har jag kollat när tjejerna körde träningsmatch mot Stuvsta. Kross med 6-1. Efter så åkte jag ner en snabbis med Mamma och Vicki till centrum och panikhandlade något till ikväll, ska på halloween-fest! Blev ett par töntiga änglavingar eftersom att dom vägrade att ha några huggtänder..
Ha en bra lördag, folks! Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0