sleep tight

Heje finingar ♥ Allt bra? Kom hem från Vaxholm runt halv 4. Sedan dess har jag bara chillat. Tycker inte om det ordet egentligen men det passade in bra nu. Har försökt att plugga lite spanska till provet imorgon men jag och spanska alltså... Går inte ihop om man säger så. Får plugga lite på håltimmen imorgon och hålla tummarna för ett E iallafall. (så jävla skumt att inte ha G-VG-MVG-systemet längre!)
Just nu ligger jag i mammas säng och kollar på Jersey Shore. Nya avsnittet börjat nu men vet inte om jag orkar se det. Är så jävla trött :( Hade hoppats på att få sova ut i helgen men vaknade halv tidigt både igår och idag, wäh :( God natt på er och dröm söta drömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0