baby don't forget we haven't lost the love yet

Heje! Uppdatering är rätt trist just nu. Men har haft fullt upp idag. När jag kom hem pluggade jag lite och ladda in ytterligare ny musik på iPoden, gick lite bättre nu! :) (tack Lovisa) Sedan så skjutsade jag min syster till Storängshallen för hon har träning där, haha och de håller ju på och bygger överallt där borta och de som känner mig vet hur sjukt jäkla dåligt lokalsinne jag har, så vi irrade runt där i industriområdet i minst 20 minuter innan vi hittade tillslut, haha! Jaja, nu är jag hemma och välbhållen iallafall, vi får se hur det går sen när jag ska hämta henne igen.
Alldeles starx så kommer mormor & morfar, min ena morbror och gammelfarmor över på middag. Bruden har fyllt 85 så det måste ju firas! Vi hörs kanske senare, pussen!


Min mamma är nästan ett lika stort fan av H&M som mig, så när hon hade sprungit in där på lunchen idag hade hon hittat den här fina blusen till mig. Värsta fyndet, endast 99 spänn gick den på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0