feels like i'm drowning without your love

Heje bloggen! Varken orkade eller hann blogg igår. Jobbade ju så det brukar ofast bli bloggfria måndagar för mig ;)
Imorse klev jag upp en hel timme tidigare, och gissa varför? JAG VAR UTE OCH SPRANG!! Helt galet att jag bytte ut en hel timmes dyrbar sömn, är inte alls likt mig men fick värsta kicken igår kväll och när alarmet ringde var jag faktiskt taggad så jag körde. Så jäkla skönt efteråt. Dock så mötte man ju både den och den andra på tillbaka vägen genom Stuvsta c, kul när man är sådär söt som man är när man är helt osminkad, svettig och halvt nyvaken. Men men.
Skolan idag flöt på och här hemma har jag chillat gaaaalet, du vet. Hihi, just nu håller jag på och gör glass med smak av vit choklad och hallon och springer runt och sjunger med till Justin Bieber. Vi hörs senare! Pussen




Oskar är överallt :o Haha, bilder snodda av Lovisa från samhällslektionen idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0