i'm back

Heje! Sjukt tråkig uppdatering. MEN jag jobbade även igår direkt efter skolan så jag har faktiskt en anledning. Men nu så, så är det klar jobbat för några dagar, puh.
Efter skolan idag åkte jag och mamma till Farsta. Fick med mig ett par jeans, ett par mjukisar, en skit fin kofta, och två par tröjor. En fika på det också! Även om jag faktiskt fick hälften så drogs det 900 spänn från mitt konto, det sved lite.. :/ Men men, är sjukt nöjd med grejerna. Såg ett par SJUKT snygga stövlar också! Hamnade direkt på önskelistan. Och ja, jag har redan börjat min önskelista till tomten..

- Nu blir det plugg och lite käk. Har lovat Vicki att locka hennes hår också. Vi hörs senare! Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0