i'm running so high, out of my mind

God morgon finingar! Skönt att få sova ut idag, var helt slut och fick ju inte sova igår heller. Men nu så är jag hyfsat utvilad. Dock får jag lite ångest när jag sover såhär länge för hela dagen går ju bort.. Men det är så jäääkla skönt!

Igår jobbade iallafall jag och Michaela i baren på en fest! Hade grymt kul och det var lättförtjänta pengar om man säger så. Nu har vi fan råd med Subway en månad fram över! Var hemma vid halv 2 och var i säng runt 2.

Idag ska jag fixa lite här hemma, måste plugga psykologi (skjut mig) och så ska jag fixa gymkort med Michaela senare. Nu taggar vi för beach 11 winter edition va ;) Pussiluran bloggen!


Jag & bästa igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0