it's a beautiful night and we're looking for something dumb to do

Hejsan bloggen! Åkte ju som sagt ut till landet igår. Vi hade fällt massa träd så var tvungen att arbeta lite. På kvällen gjorde jag nada, kollade på någon film som gick på tv.
Imorse blev man väckt runt halv 11. Åt lite fruksot, sedan följde jag med dom andra ut och plockade svamp. Vi hittade faktiskt lite kantareller, och vi såg en orm också! Vädret var på topp och skärgården är så himla såhär års. Eller det är den i och för sig året om men endå, riktigt vackert.
Kom hem runt halv 4 och då hoppade jag i poolen. Kändes skönt efter en skitig vistelse ute på landet. Efter har jag duschat, städat och fixat i ordning mig och så. Ska möta Lovisa, Johanna och Tilda senare. Vi hörs!

  
Vill inte fastna på bild idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0