snodd av lousie

Lovar du att vara ärlig? Jadå!
Du heter: Alice Stahre
Smeknamn: Förr var det en hel drös men nu är det mest Alle
Beroende av: Latte, hähä..
Vem behöver du mest just nu: Ingen speciell för the moment
Vad tror folk om dig? Haha det vell inte jag
Stämmer det? Det beror ju på vad de tror
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja, senast idag när jag åkte hem från skolan
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ok. Stressa inte ihjäl dig :)"
Var bor du? Stuvsta Hills 
Trivs du där: Ja, älskart
Äger du några converse: Fem par om jag inte räknat fel
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: Nixpix
Vad har du för mobil operatör: Tele2 Comviq ♥ 
Är du allergisk i mot något: Idioter 
Hur svarar du i mobilen: "Hallå"
Vem ringde du senast? Pappsen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon skulle handla
Antal timmar sömn inatt: 7 :/
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Asså.. När det gäller skolan och sådant kommer jag typ alltid PRECIS på håret och i allmänhet kommer jag typ alltid 5 minuter sent.
När mår du bra: När livet är på min sida och mina nära och kära mår bra.
När blev du fotad senast: Idag :)
Hur känner du dig nu: Neutral.. haha!

Har du ont någonstans just nu: Lite..
Vart isåfall och varför: Ryggen för att den är dum
Vanligaste färg på dina kläder: Svart tror jag nästan
Vad tycker du om fötter: Haha ingenting
Vad saknar du: Sommarvärmen och friheten
Hade du en bra kväll igår: Alltså.. den var ju inte dålig iallafall
Favoritdryck på morgonen: Apelsinjuice, helt klart
Rakar du benen: Ja, jag är kvinna och rakar benen ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 23, på vardagar dårå
Är du blyg? Ja, om jag inte känner personen
Sysslar du med någon idrott: Nej, tyvärr
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, varför inte
Har du spytt offentligt: Nej
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Haha det självklara
Är du nöjd med ditt liv: Nöjd, ja. Men vem fan vill leva och vara "nöjd"?
Är du bortskämd: Nej, här jobbar man för cashen sörru
Vad gör du i morgon: Är i skolan
Vad är det värsta du vet? Kokta ägg och djurplågeri
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Alldeles för mycket på senaste tiden :/
Vad behöver du just nu? Stövlar och ett par nya jeans
Vad längtar du till? Thailand..
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, jag är en one lucky bastard om man säger så
Vad använder du för shampoo? Du det som finns hemma
Hur gammal är du: 16 år
Tycker du om någon just nu: Näe

Du samlar på: Ingenting faktiskt
Gröna eller röda äppeln: Gröna 
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Brukar inte ringa folk, men vid enstaka tillfällen så ringer jag någon av mina tjejor
Gillar du golf: Alltså.. nej
Vilken tid gick du upp idag: 07.30
Har du sovit i din egna säng inatt: Yes
Har du strumpor på dig nu: Ja, fan vilken intressant fråga hörru! :)
Vad ska du göra ikväll: Läsa ännu mer psykologi..
Är det okej att gråta: Ja absolut! Man mår bra av att gråta
När grät du senast: Kommer inte ihåg
Laddar du ner musik och film från Internet: Haha nej faktiskt inte
Bär du glasögon eller linser: Nej, inte än iallafall
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha absolut inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Inte innan 10 iallafall
Har du piercing: Bara i öronen
Vill du gifta dig: Om jag blir riktigt riktigt kär och älskar personen och känner för det så ja
Vill du ha barn: Jadå!
Solar du ofta: Bara på sommaren
Är du bra på att laga mat: Hyfsad :)
Gillar du att dansa: Ja!
Är du bra på att sjunga: Är för andra att avgöra
Är du flygrädd: Nja, nej det skulle jag inte påstå
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Tycker du om sushi: Nä, fast jag skulle vilja det för det låter så jäkla coolt när man säger att man äter sushi haha!
Vad äter du helst när du ser på film: Komedi = choklad, action = popcorn, romantisk komedi/drama = glass
Har du tandläkarskräck: Nix!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Hm.. dagsmänniska!
Vilken ögonfärg har du: Grön
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Nej du! Vill vara frisk och lukta gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0