T.G.I.F

Heje! Äntligen fredag säger jag bara.. Även fast jag hade prov idag, som för övrigt gick ganska bra, så var det en riktigt skön dag i skolan. På första lektion kom inte läraren så vi fick håltimme. Sen så hade vi svenska och lunch. Efter det hade vi prov och sen satt vi bara i bildsalen och gjorde en affisch. As najs! :) Plus att vädret är bara att buga och bocka för.
Här hemma har jag inte gjort mycket alls. Gjorde den där glassen igen. Det blev en riktig favorit här hemma så what to do liksom ;) Annars så har jag bara slöat.
Jag och Lovisa ska hämta Johanna och Olivia i centrum halv 8, sen så drar vi till Heron för käk och bio! Awesomeness. På återseende, kära bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0