helgen..

Kunde inte låta bli att slänga in ett inlägg när jag gick in och kikade statistiken och såg att det var några tappra som hållt sig kvar trots uppehållet. Så tänkte berätta om min helg! Inte den mest spännande med whateva :)

I fredags så slutade jag halv 3 i skolan. Åkte hem, tryckte i mig lite yoghurt och sedan ner till macken. Började jobba 16 och slutade 20. När jag kom hem var det lite gäster här, kompisar till familjen som firade Vicki. Razmus var också här så satt mest och snackade med honom hela kvällen.

Igår så var jag inne i stan hela dagen med Michaela, Johanna och Olivia. Vi kikade runt inne på Hollister, Matilde, Mango, Zara osv.. Fick med mig en skjorta hem från Hollister på rean. Wehå. Det blev även en lunch på Jensen's Bøfhus, mys!
Vid sju kom alla från dagen plus Lovisa hem till mig på lite tjejmys. Bjöd på tacos. Standard eller. Haha nejmen sen så kollade vi Melodifestivalen och snacka och skratta och hade det trevligt! Var egentligen tänkt att vi skulle dra ut sen men hela Huddinge hade ju typ gått och dött så vi stannade hemma och mös istället. Funka de med.

Idag har jag bara gått och latat mig. Skulle egentligen träffat Julia och Louise på dagen och sen spinnat med Michaela vid fem, men båda planerna ställdes in så då blev det som det blev.
Nu tänkte jag krypa ner i sängen och kolla lite One Tree Hill innan jag somnar. Ååh har sovmorgon imorgon också kom jag på nu. Börjar 10.40, skönt! Puss på er alla fina! 









bilder från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0