17 januari 2012 (12!?)

Heeeje. Ja, jätte jätte dålig uppdatering men jag har varit för lat! Och har faktiskt haft ganska fullt upp. Men gårdagen såg bara ut som alla andra måndagar - skola och jobb.

Idag slutade jag vid två. Drog och tränade med Lovisa då. Vi tränade inte så jätte länge för båda hade en grov grad av träningsvärk redan, haha. Så hann med 15.41-bussen hem. Hemma så tog jag en lååång dusch, sedan så slappade jag mest.
Vid sju mötte jag Louise på Illern och som sagt så käkade vi kebab. Haha fick ett gulligt sms av henne igår att hon inte hade ätit det på typ ett halv år så jag kände att det var dags att dra med henne. Förutom kebaben blev det även massa tjejsnack och skratt. Love you min fina!

Nu tänkte jag gå ner och tvätta sminket, sen så blir det nog sängen. Börjar halv 11 imorgon, och tro mig - det behövs. Började f to the ucking 8.15 imorse. Första gången sen nian, har liksom börjat runt hakv 10 alla dagar hittils så var så jääävla trött imorse. Puss och god natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0