fredag igen då

Herregud vad veckorna går fort nu för tiden. Lite läskigt faktiskt. Men fredag idag och jag ska inte klaga!
Skolan rullade på som vanligt. Slutade halv 3. Gick och la undan ett par Timberland-vinterkängor. Eller kängor och kängor.. sånna där vinterskor iallafall. Perfekta att ha i fjällen osv.
När jag kom hem gjorde jag inte mycket alls. Sedan mötta jag Olvan i centrum igen vid 5. Hon tog min solariumoskuld, ja jag har aldrig solat solarium förut, och det var en upplevelse i sig. Haha! Nejmen efter lite hjälp från Olivia och skratt så låg jag där som en packad sill i 16 minuter. Fick sån ångest när thai-brännan försvann så jäkla snabbt så körde.
Ikväll ser planerna rätt lugna ut än så länge. Mamma och jag är själva hemma så vi åker nog och köper hem lite Thai och hyr någon rulle. Myspys. Pussen på er! Och ha en awesome fredagskväll nu hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0