Fruktsallad

Heje på er! Har ni haft en bra dag? Min har rullat på. Fick sluta redan vid halv 1, skönt! Åkte hem och mös ner mig i soffan med te och kollade på lite skit på teven. Mys! Vid fem drog jag och körde bodystep med Lovisa. Jäklar vad man svettades! Och kul var det också! Dock har jag inte den bästa kordinationsförmågan så jag stod som ett frågetecken ett antal gånger, men i figured att man får ge det några gånger ;)
När jag kom hem slängde jag mig i duschen. Sedan så gjorde jag i ordning en mycket dajlig frukstsallad! Så jäkla gott och fräscht, och det bästa är att det är nyttigt! Perfekt mellanmål eller efterrätt.
Nu blir det lite spanskaplugg, kanske något oth-avsnitt och sedan sängen. Pussen!


Banan, kiwi, hallon, inlagda mandarinklyftor (as gott) och passionsfruktskärnor. En klick vaniljkesella till det och you got heaven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0