söndag

Tja. Redan söndag igen.. Tycker vi borde få lite längre helger faktiskt. Dom går alldeles för fort!
Igår var jag först en sväng ner till centrum med mamma, Vicki och Nicke. Blev först en fika (frukost) och sedan så fick jag även med mig en jätte söt blus från VILA hem.
Vid fem/sex kom Julia och Louise över hit. Vi snacka och beställde även hem lite pizza. Sen vid typ 8 kom Geron, Oskar och Robin och joina. Vi skulle egentligen gått på bio men vi hann inte så vi hyrde en film istället. Vid halv 4 drog dom och då var jag puckad och satt uppe till 5 innan jag gick och la mig.

Vaknade två idag. Ja, skönt att sova ut men får endå lite ångest när jag sover bort dagarna. Hmm.. Jaja.
Käkade frukost framför teven i typ två timmar, sedan så följde jag med mamma på spinning vid fem. Skönt!
På hemvägen köpte vi med oss lite middag, en köttbit och lite sallad. Så goooooott. Nu sitter jag i sängen proppmätt och ska lägga mig och kolla några avsnitt av One Tree Hill. Bra avslut på helgen. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0