we're tuesday people

Heje! Har ni haft en bra dag? Hope so iallafall.......... :) Mitt alarm exploderade (ja, det känns som de) 06.15 imorse. Mysigt hörru. Fast nej. Alltså haaaaatar hatar hatar att gå upp så himla tidigt!! Bara vetskapen om att jag går upp en och en halv timme tidigare än vad jag brukar får mig att bli ännu tröttare. Fyfan på de.

Haha såklart så ska bussen å de retas också. Först så går den bussen som jag skulle med två minuter tidigare än vad den skulle ha gått så jag missar den precis. Då ser jag att tåget rullar in, och jag ba amen jag rushar! Så jag rushar. Hinner igenom spärren sen så kommer hela moders jords befolkning emot mig i motsatt riktning, så jag kommer inte fram! Sedan när alla passerat och jag äntligen kommer fram stängs tågdörrarna mitt framför näsan på mig. Fml. FML. Orkar inte. Så ba ahopp. Börjar promenera tillbaka till bussen och väl framme vid den så ser jag att det kommer en om fem minuter så ba greeeat kanske hinner i tid endå. Bussen kommer. Jag hoppar på. Börjar rulla. Tror ni inte att den bakersta bussdörren är paj då? Jo det är den. Tror ni inte att busschaffören måste gå ut vid varje hållplats och stänga den för hand? Jo det måste han. Aaaaaaawesome. Älskar sånt här på morgonen, verkligen! Jaja, blev inte sen iallafall.

De va rätt chill i skolan. Hade tre lektioner, pannkakor till lunch. Pannkakor gör liksom hela dan. Sen så fick vi sluta för våran so-lärare hade ställt in våran sista lektion så det var bara att buga och bocka. Var hemma runt ett och sen dess har jag nog inte gjort ett enda vettigt skit. Förutom å städa då, hur vettigt de nu är.. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0