helgen

Hej på er! Long time no see! Denna helg har jag bara tagit det lugnt, så jäkla skönt. I fredags låg jag hemma, kollade på tv och åt fruktsallad. Så himla värt, även fast jag var flone.
Igår så var jag barnvakt åt mina småkusiner på eftermiddagen. Gick en promenad med dom och Marley till rådsparken där vi lekte och fikade. Myspys! Sedan så sov dom här på kvällen men då hade resten av familjen kommit hem så jag behövde inte barnvakta mer. Egentligen så skulle jag dragit på fest på kvällen men var så jäkla otaggad och seg så jag passade och stannade hemma flone igen. Skönt.
Idag så måste jag plugga en massa. Har prov i kommunikation på 150 sidor tills på tisdag, inte så kul.. :/ Men det är ju våffeldagen idag också så senare vankas det iallafall lite våfflor, drar ju upp en lite :) Puss och kram på er!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0