100512

Tjosan i trosan. Har haft en sådan här helt vanlig vardag som är jätte tråkig för er att läsa om så vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Hade bajsspanskaprov i tre timmar. Gick apa. Sedan hade jag två timmar håltimme och till sist en timmes matte. Efter skolan åkte jag hem och kollade OTH med Vicki. Sedan åkte jag ner till centrum en snabbis och mötte Julia. Efter det åkte jag hem, åt lite och har bara pluggat och kollat datan sedan dess. SUPA interessante! (Y)

Men har iallfall gjort ett pluggschema för mig själv så att jag inte ska bli så jävla stressad och ha ångest när jag sparar allting till in i det sista. Toppen. Så nu har jag äntligen lite stuktur på mitt pluggande. Vi hörs folket. Peace.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0