gårdagen

Hello! Skönt med helg. Kan dock inte riktigt koppla av, vet inte vadrför :( Men men. Igår var tjejerna inklusive jag hembjudna till Emma-Pemma på lite tjejmiddag. Tösan har ju fyllt 17. Haha var så jäkla fint och soligt när vi kom dit, kändes seriöst som sommar, och sen precis när vi ställer oss och ska grilla så öppnar sig himlen på två sekunder och det börjar vräka ner. Haha asså ja.. Var iallafall mysigt. Dock var vi inte där så jätte länge. För efter typ två timmar tog vi tåget in till stan och stod utanför studion och väntade på One Direction. Är ingen "directioner" direkt, mer ett normalt fan, men Lovisa och Michaela är helt galna i dom och vi alla ville gärna se dom så vi följde med in. Stod och väntade och frös i typ två och en halv timme, sedan åkte vi hem för dom skulle antagligen inte komma ut, vilket dom inte heller gjorde. Tog kvart i tolv tåget hem och på vägen så mötte jag Geron, Robin och Oskar som följde med mig hem. Dom var här ett tag, men jag låg nästan och sov i soffan så skickade hem dom.

Idag har jag ätit, duschat och pluggat. Kul? Nej. Men men, kinda need to. Senare ska jag iväg på 35-års middag hos min morbror, och efter det ska jag iväg till Oskar för lite kalas. Whie. Puss på er fina, hörs!




högkvalitétsbilder tagna med min iphone 3 (Y) (Y) (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0