helgen

Heje på er! Hoppas ni har haft en bra helg :)

I fredags så drog jag hem och tog det bara lugnt efter skolan. Sen på kvällen så gick jag med mamma hem till mormor och morfar och åt middag. Mina morbröder, ena morbrors tjej och lilla bebiskusin var också där så det var jätte mysigt.

Igår så var jag nere i centrum på dagen. Vickis innebandylag stod och sålde hamburgare och fika på en stor loppis där så gick först dit och sa hej, sedan så kollade jag runt i lite affärer.
På kvällen så åkte jag hem till Michaela och grillade med henne, Joahnna, Lovisa och Olivia. As gott och as mysigt! Sedan så hade vi Transformers-Marathon och kollade på ettan och tvåan. Var hemma vid typ 2.

Idag så har jag inte gjort ett jota. Har pluggat lite till och från men är så jäkla seg i hela huvudet. Orkar på riktigt inte. Kan det inte bli sommarlov allready! Ååh. Jaja vi hörs. Puss på er.




bilder från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0