I-I-I-I I WORK OUT

Heeeeeeeeeeeeeje på er. Allt bra? Tisdag idag och Despo börjar om 5 minuter så måste skynda mig! Men dagen då. Efter skolan så hämtade mamma mig och skjutsade till frissan där jag drog lite ljusare slingor och klippte upp det något där framtill. Dock blev det inte så jätte stor skillnad men mitt hår hade nästan börjat bli råttfärgat så ville mest bara få bort det. Blev nöjd hur som helst :)

Efter åkte vi ner till centrum och tog en tidig "middag" på Don Giovanni. Bääästa. Satt ute och åt och så. Älskar att umgås med min mamma! Efter åkte vi hem och bytte om och sedan så drog vi på ett spinning-pass i Huddingehallen. De va skööönt. Nu har jag gjort en skål med yoghurt, skivad kiwi, jordgubbar och lite passionsfrukt som jag hade tänkt äta framför Despo. Vi höres hörni! Pussssssssss!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0